loading...
شهر عشق
faryad بازدید : 18 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

 

سلام.

دوستاي خوبم خودتون كه در جريان هستيد كه داره يه بويي به مشام ميرسه.حالا خداميدونه كه اين بو خوش به مشامتون ميرسه يانه؟؟!!منظورم باز شدن مدارسه.

ننه جون من با اين سن وسالم كه ديگه جوني تو پاهام نيس اما هنوزم  ورق زدن كتاباي نو واسم لذت بخشه،حتي همين چن روز پيش كه مثه نديد بديدا زل زده بودم به كتاباي نو مدرسم....

نميدونم فقط من اين جوريم يا نه؟! شماهم شوق و ذوق مدرسه رفتن رو دارين؟؟؟؟؟

من امسال متاسفانه عينكي شدم.نميدونم واكنش دوستام بعد از ديدن من چيه؟ ولي مطمنم كلي بهم ميخندن.

موقع ثبت نام يكي از مسؤلين به مامان گفت دختر ساكتي به نظر ميرسه،اميدوارم دانش آموز خوبي واسه اين مدرسه باشه...

تا اين حرف از دهن مبارك  خانم ناظم دراومد جيگرم كباب شد،بنده خدا نمي دونست پشت اين نگاه مظلوم چه خببببببببببببره؟؟

والا هركي منو مي بينه  ميگه :آخي چه دختر ساكتي!!!!!! آخه قيافم درست شبيه  گربه ي شرك ميشه(با اون چشماش).

 

همونجا بود كه تو دلم گفتم:اي بااااااابا.....چه دل خوشي داريد شما خانوم تازه اولشه.اون روي منو نديديد كه...

اين موضوع رو كه واسه خانوادم تعريف كردم كلي خنديدن بعد خواهرم گفت:

آبجي جون تو يه شلوغكار با ادبي كه همه دوستت دارن....

تعريف از خود نباشه ولي كف كردم راستم ميگه خواهرم.

دوستاي  وبلاگي و غير وبلاگي عزيزم اميدوارم همتون اعم از دانش آموز،دانشجو و.... امسال هم موفق و پيروز باشيد.

بهترين ها رو براتون آرزو دارم.

دانش آموز شلوغكار و درس خون مقطع متوسطه،رشته ي تجربي.  

(متوسطه كه چه عرض كنم،بزرگسالان)


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 96
  • بازدید کلی : 2,505