loading...
شهر عشق
faryad بازدید : 20 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
نمی خوام.نمی خوام. نمی خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.

اعصابم خییییییییییییییییییییییییلی خورده امروز. لطفا کسی نه شوخی کنه. نه سر به سرم بذاره. هیچ کس ازم سوال درسی نپرسه امروز.مخصوصا در مورد فردا و البته امرررررررررروز

امروز روز خوبی نبود. فعلا از فیزیک صرف نظر می کنم. شمام همین کارو بکنین.

بد بختیای امروزم که با نوشتن تموم نمی شه که.

۱-قرار بود زبان کنفرانس بدم پاور پوینتم باز نشد رو لب تاب.

۲-زبان خنگ بازی در آوردم و یه چیز مسخره رو جا انداختم.

۳-معلم زیس که خیلیم عاشق درسشم(جنبه ی عکس:یعنی حالم بهم میخوره)گیر داده که چرا نوک مداد فشاریتو می زنی روی جلد کتاب روی میزت.ینی مثلا اگه بخوای بزنیشم روی کتاب زیستت بزن!!!خخخخخخ

۴-امتحان ریاضی هم که مثلا دلخوشی امروزم بود.معلممون گف که برقا رفته نتونستیم ورقه امتاحانارو چاپ کنیم!!!!!!!

۵-دلم برا یکی از بهترین دوستام تنگ شده بود. باهاش یکم حرف زدم گفتم بیاد اینجا حرف بزنیم که یهو شارژ اینترنتش تموم شد!!!! ببینیم کی میاد حالا...

نکته۱: برقا وخ گیر آوردن.

نکته۲: برقا چن دیقه بعد این که زنگ ریاضی تموم شد اومدن!!!

نکته۳:مورد سوم خعلی اعصابمو ریخته بهم.تا حالا کسی بهم نگفته بود که زدن نوک مداد فشاری روی کتاب جرمه عایا؟. اونم به طرزی که اصن معلومم نیس. حتی صدا م نیمیده.خودمم کلی تمرکز کردم که متوجه بشم که دستم به طز خودکار مدادو میزنه رو کتاب!!! اونوق من تو تمرکز این سرکار معلم موندم...

 نکته۴:شارژ اینترنت چه جاهایی که تموم نمیشه.

نکته۵:ای وااااای خاک عالم بر سرم... فردا... (درسای رنگارنگ)

نکات آموزنده ی این پست

نکته آموزنده۱:بچه ها یادتون نره: نیمی از بدبختی هر روز جمله ی «واااای فررررردااا!!!!!» می باشد.ینی نمودار تابع بدبختی هر انسانی معمولا به طور صعودی پیش می رود...

نکته آموزنده۲:هیچ وخ کلاس زیس شناسی با نوک مدادتان روی کتاب به طور مداوم ضربه نزنین.ممکن است این کار موجب تخریب سلول های کتاب زیستتان شود و یا رشته های عصبی درون مغزه مخه مخچه س نمیدونم چی  معلم زیست شناسی به طرز باور نکردنی از حرکت باز داشته شوند... وکاری از دست آنزیم ها برای کمک به گلوکز های بدن وی بر نیاید. گوش کنین حرف منو. نکنید این کارا رو شما.

نکته آموزنده۳:بچه ها خودتونو تخلیه کنین همین جا لطفا.نترسید هیچ انسان معلمی به وب من دسترسی ندارد. تو همین پست می تونین خالی بشین. مث خودم. آخییییییییییش سبک شدم.

 کلا امروز ۳ تا حالت بیشتر ندارم.والبته گاااااااااهی هم

برم ببینم فردا می خوام چه غلطی بکنم.   


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 2,421