loading...
شهر عشق
faryad بازدید : 12 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
حال ساده در زبان انگلیسی (قسمت آخر)


در این پست حال ساده تمام می شود..

سعی کنید حال ساده رو خوب یاد بگیرید چون در مکالمات زیاد کاربرد داره ..

جملات قسمت گرامر با مکالمه فرقی ندارد و آنها را هم اینقدر تمرین کنید تا به ضمیر ناخودآگاه مغزتان برود..

تا می توانید ساختار، جمله و لغت و... به ضمیر ناخودآگاه مغز بدهید و بعد بقیه کارها را به مغز بسپارید..


در زمان حال ساده از قیود تکرار always, never, often, sometimes, usually استفاده میشود.


جای قیدهای تکرار پیش از فعل اصلی و بعد از فعل کمکی است

John always gets to work early


جان همیشه زود به سر کارش می رسد.

We often sleep late on weekends


ما در روزهای تعطیل اغلب دیر می خوابیم.

I usually drive to work,

but i sometimes walk


من معمولا با ماشین به سر کار میروم،

اما بعضی اوقات پیاده می روم.

Julia never eats breakfast.


جولیا هرگز صبحانه نمی خورد.

I usually watch TV at night


ما معمولا شبها تلویزیون نگاه می کنیم.

I often get up before 7 o'clock.


من اغلب قبل از ساعت 7 بیدار می شوم.

I never go to work by bus.


من هرگز با اتوبوس به سرکار نمی روم.

I always drink coffee in the morning.


من همیشه در صبح قهوه می نوشم.

I never drink coffe at night


من شب هرگز قهوه نمی خورم.

I usually leave for work at 8 A.M


من معمولا ساعت 8 صبح برای کار (از خانه) خارج می شوم.

Do you alwayes have breakfast?


ایا شما همیشه صبحانه می خورید؟

Does chris ever call you?


آیا کریس هیچ وقت به تو تلفن می کند؟

What do you usually do on weekends?


شما معمولا در آخر هفته ها چکار می کنید؟

We don't watch TV very often


ما اغلب اوقات تلویزیون تماشا نمی کنیم.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 116
  • بازدید کلی : 2,525